U radnom okruženju poduzeća orijentiranog na stalni rast zapošljavamo na radnom mjestu ASISTENT KNJIGOVODSTVA.
Tražimo isključivo osobu s iskustvom rada u knjigovodstvu na radnim zadacima:
- Vođenje i obračun blagajne i putnih naloga, uvođenje ulaznih i izlaznih računa
- Korištenje portala e-porezna
- Usklađivanje analitičkih kartica kupaca i dobavljača
- Znanje rada u Pantheon programu (prednost)
- Priprema dokumentacije za knjiženje po analitici i Intrastat
- Priprema evidencije osnovnih sredstava
- Priprema materijala za dovršetak revizije i rejting procjene
- Priprema računa za plaćanje
- Rad u Wordu i Excelu
- Ostali administrativni poslovi prema nastanku promjena
Uvjeti
Uz diplomu iz računovodstva, financija, ekonomije ili srodnih područja potrebno je iskustvo u radu 3-5 godina
Jezici
Njemački
Vještine i kompetencije
Napredno poznavanje rada na računalu, iskustvo u radu s programskim paketom MS OFFICE: Word, Excel, Outlook
Visoki radni standardi, samostalnost, organiziranost, odgovornost, točnost, pouzdanost.
Nudimo
Stalna primanja do 15. u mjesecu
Stimulacije i povećanje plaće prema ostvarenim rezultatima
Plaćeni troškovi prijevoza i toplog obroka
Stimulirajuća i ugodna radna atmosfera
Rad s kolegama koji imaju znanje i dugogodišnje iskustvo
Kontinuirano usavršavanje
Paket beneficija
Prijave primamo na office@p-pg.hr
